تولیدی شلوار زنانه ارزان قیمت و با کیفیت

تولیدی شلوار زنانه ارزان قیمت و با کیفیت

پخش عمده فروشی انواع شلوار زنانه زنانه با کیفیت ارزان و دخترانه

عمده فروشی شلوار زنانه

عمده فروشی شلوار زنانه تولیدی پوشاک زنانه ساتیکا با سابقه تولید از سال 1391 در زمینه عمده فروشی لباس زنانه مفتخر است با تمامی فروشندگان و فروشگاه های بزرگ کشور برای خرید انواع شلوار های زنانه بصورت عمده همکاری کند.

عمده فروشی شلوار زنانه ساتیکا با فعالیت چندین ساله از سال 1391 در حوزه تولید شلوار زنانه عمده با تاکید بر قرار دادن نکاتی مثل کمبود لباس با کیفیت، قیمت زیاد، کمبود تنوع محصولات و … این امکان را برای مغازه داران،فروشگاه های بزرگ و مراکز پخش فراهم کرده تا بتوانند علاوه بر تهیه انواع شلوار زنانه عمده ارزان و با کیفیت بالا، از بازار رقابت عمده فروشی شلوار زنانه پیشی گرفته و همواره مشتریان گرامی خود را راضی و خوشحال نگه دارند.

فروش شلوار زنانه به صورت عمده بوده و خریداران می توانند با کمترین مقدار خرید خود را انجام دهند.

شماره تماس مدیر و مشاور فروش 09124166480 جواد پور مقتدر

آدرس کانال تلگرام شلوار زنانه پخش ساتیکا 

روش آسان دیگر برای دیدن نمونه کارها :

علاوه بر اینکه ادرس کانال تلگرام و اینستاگرام ساتیکا در سایت قرار دارد شما میتوانید فقط به شماره 09124166480 در واتساپ پیام بدید و در خواست موجودی روزانه نمایید …

فروش عمده شلوارهای چاک دار زنانه

چاک ها میتوانند زیبایی خاصی به شلوارها ببخشند. داشتن شلواری که ی چاک در جلو و یا پشت پاچه های شلوار دارد برای مهمانی ها میتواند مناسب باشد. حتی اگر این چاک ها با دکمه و یا زیپ تزیین شوند و قابل بسته شدن باشند نیز میتواند جذابیت آنها را بیشتر کند. شلوارهای پاچه گشادی که در جلوی آنها چاک های بلند وجود دارد امسال مورد توجه بسیاری از مردم در سراسر دنیا قرار گرفت.
افرادی که از این مدل شلوار استقبال کردند اغلب آنها را با یک کت چرم چسبان ست کرده و همراه آنها کفش های پاشنه بلند را انتخاب نمودند. این استایل بسیار شیک و متفاوت خواهد بود.

فروش عمده شلوارهای سرهمی زنانه

مدل بعدی که در یک و دوسال اخیر بسیار به چشم میخورد شلوارهای سرهمی هستند و دو بند در اطراف شانه قرار میگیرد. به این مدل پیشبندی نیز گفته میشود. این شلوار بسیار مناسب برای دختر خانم های جوان میباشد. هرچقدر جنس پارچه این شلوارها خشک تر باشد زیباتر خواهند بود. ست کردن آنها با انواع شومیزها، نیم تنه ها، یقه اسکی ها و… امکان پذیر است و همگی زیبا زیبا هسند. همچنین با داشتن یکی از این شلوارها میتوانید استایل های متفاوتی بسازید و با لباس های مختلف ست کنید.

فروش عمده شلوارهای پاچه گشاد زنانه

شلوارهای پاچه گشاد مدل بعدی برای معرفی هستند. افرادی که میخواهند پاهای خود را پرتر نشان دهند بهتر است در مهمانی ها از شلوارهای دمپا و پاچه گشاد استفاده نمایند. ست کردن این شلوارها با یک کفش مجلسی بسیار شیک خواهد بود.

فروش عمده شلوار های چرمی زنانه

شلوارهای چرمی شاید زیاد عرف نباشند و در تمام فصول نیز نتوان از آنها استفاده نمود. اما باید بگوییم که این مدل از شلوارها بسیار منحصر به فرد و خاص هستند و خیلی از افراد معروف از آنها استفاده میکنند. این شلوارها که اغلب مدل های چسب آن دیده میشود با کت های چرم و یا بلوزهای مدل دار بسیار شیک خواهند شد.

فروش عمده شلوارهای گت دار زنانه

شلوارهای پایین کش دار یکی از مدل هایی است که در دوسال اخیر بسیار مشاهده میشود. شلوارهایی که قسمت پایین پاچه آنها به شکل کشی طراحی شده و به مچ می‌چسبد، به شلوارهای گت دار معروف اند. این نوع شلوارها استایلی متفاوت به شما میبخشند و در ست کردن انها با لباس های دیگر باید دقت نمود.

فروش عمده دامن شلواری زنانه

این نوع از شلوارها که انتخاب مناسبی برای فصل های گرم سال هستند بسیار راحت بوده و حتی برای سفر به همراه کلاه و صندل بسیار مناسب هستند. تنوع رنگ و طرح بالایی دارند و خانم ها با سنین مختلف میتوانند از این دامن شلواری ها استفاده کنند.

عمده فروشی شلوارهای رکاب دار زنانه

این شلوارها که بیشتر از جنس های استرج و کشی تهیه و تولید میشوند در قسمت پایینی آنها یک بند وجود دارد که زیر پاشنه پا قرار میگیرد. خیلی از افراد برای ورزش از آنها استفاده میکنند اما یکسری دیگر از افراد در جاهای دیگر نیز آن را میپوشند.

پخش عمده شلوارهای پاکتی زنانه

این شلوارها سال هاست که مورد استفاده قرار میگیرند. در بسیاری از این شلوارها قسمت کمر پیلی های ریزی دارد و پایین پاچه شلوار به صورت پاکت برگردانده شده است. اما مدل های دیگری از این شلوارها هستند که کمر ساده ای دارند. پوشیدن این شلوارها با یک کفش اسپرت زیبا خواهد شد.

خرید عمده شلوار راسته زنانه

شلوارهای راسته مخصوصا اگر پارچه ای نیز باشند بسیار فرم بدن را زیبا نشان میدهند و هم برای مهمانی ها مناسب اند هم برای محل های رسمی مانند محل کار.

فروش عمده شلوارهای گرمکن زنانه

شلوارهای گرمکن مناسب ورزش هستند و میتوان از آن ها در پارک ها و مسافرت نیز استفاده نمود. این نوع از شلوار بسیار راحت بوده و به هیچ عنوان بدن را خسته نمیکند.

شماره تماس مدیر و مشاور فروش 09124166480 جواد پور مقتدر

آدرس کانال تلگرام شلوار زنانه پخش ساتیکا 

روش آسان دیگر برای دیدن نمونه کارها :

علاوه بر اینکه ادرس کانال تلگرام و اینستاگرام ساتیکا در سایت قرار دارد شما میتوانید فقط به شماره 09124166480 در واتساپ پیام بدید و در خواست موجودی روزانه نمایید …

تولیدی و عمده فروشی شلوار زنانه

تولیدی شلوار زنانه در تهران

امتیاز 3.33 ( 3 رای )



تماس با ساتیکا تماس با امداد آسانسور