تولیدی لباس مجلسی زنانه ارزان قیمت

تولیدی لباس مجلسی زنانه ارزان قیمت

تولیدی پوشاک زنانه عمده فروشی و پخش انواع لباس مجلسی زنانه با کیفیت

گروه تولیدی ساتیکا از سال 1390 فعالیت خود را در زمینه تولید پوشاک زنانه و تین ایجر آغاز نموده و مفتخر است که به عنوان یک برند معتبر ایرانی در این صنعت توانسته از طریق عاملیت های فروش و فروشگاه های طرف قرار داد خود، نظر و سلیقه عده کثیری از مصرف کنندگان در سراسر ایران و حتی کشورهای همسایه را به خود جلب نماید و به عنوان یکی از پیشگامان صنعت پوشاک ایران در زمینه تولید و عرضه پوشاک زنانه این افتخار را دارد تا مهمترین عامل پیشرفت و توسعه خود را مواردی چون توجه به نیازهای روز نسل جوان در طراحی محصولات، مواد اولیه مرغوب طبق استانداردهای لازم و کنترل کیفیت محصولات تولیدی همراه سرویس دهی مناسب به مشتریان می داند.

تنوع محصولات و به روز بودن تولیدات این شرکت ضمن بهره گیری از مدیریت و برنامه ریزی عملی و توجه به متدهای روز دنیا جهت تامین نیاز جامعه جوان و نوجوان از ویژگی های مهم این مجموعه محسوب می شود.

ساتیکا با با تکیه بر شعار “از هم اکنون بهترین باشید” سعی بر آن دارد تا آن چنان که زیبنده مشکل پسندان و صاحبان سلیقه است به طراحی و تولید پوشاک مجلسی زنانه با کیفیت و کمیتی رقابتی بپردازد و در راه رسیدن به آرمان اصلی خود که همواره جلب حداکثر رضایتمندی مشتریان است، دست از تلاش بر نخواهد داشت.

ما مشتریان خود را شرکاء تجاری خود قلمداد می کنیم و معتقدیم رکن و پایه وجودی مجموعه ما بر اساس اعتماد و باور مشتریانمان می باشد، بدین لحاظ مشتری را مهمترین ناظر بر تولیدات و خدمات خود می دانیم و بر این باوریم که بزرگان هر صنعتی بیش از سرمایه مالی نیاز به سرمایه حمایتی هواداران خود دارند.

شماره تماس مدیر و مشاور فروش 09124166480 جواد پور مقتدر

آدرس کانال پخش ساتیکا 

روش آسان دیگر برای دیدن نمونه کارها :

علاوه بر اینکه ادرس کانال تلگرام و اینستاگرام ساتیکا در سایت قرار دارد شما میتوانید فقط به شماره 09124166480 در واتساپ پیام بدید و در خواست موجودی روزانه نمایید …

ساتیکا ، تولیدی پوشاک و لباس مجلسی زنانه

(تولید و فروش عمده لباس مجلسی)

ساتیکا، بزرگترین مجموعه تولیدی لباس مجلسی زنانه با بیش از دو دهه تجربه در سطح کشور می باشد. ساتیکا، ضمن داشتن سهم حداکثری در بازار داخلی، به عنوان برند برتر صادراتی کشور با ارائه گستره وسیعی از سبکها و طرحهای لباس مجلسی اعم از ماکسی زنانه، سارافون زنانه، اورال (سرهمی) زنانه، دامن زنانه، نیم تنه زنانه، کت زنانه، شومیز زنانه، بلوز زنانه، بادی زنانه، تونیک زنانه و شلوار زنانه مطرح می باشد.

تنوع محصولات و بروز بودن تولیدات ساتیکا، ضمن بهره گیری از مدیریت و برنامه ریزی علمی و توجه به متدهای روز دنیا جهت تامین نیاز جامعه جوان و نوجوان از ویژگیهای مهم این مجموعه تولیدی لباس مجلسی زنانه ساتیکا محسوب می شود.

ساتیکا با تکیه بر شعار “از هم اکنون بهترین باشید” سعی بر آن دارد تا آنچنان که زیبنده مشکل پسندان و صاحبان سلیقه است به طراحی و تولید لباس مجلسی زنانه با کیفیت و کمیتی رقابتی نسبت به محصولات کشورهای صاحب سبک در این صنعت بپردازد و در راه رسیدن به آرمان اصلی خود که همواره جلب حداکثر رضایتمندی مشتریان است دست از تلاش بر نخواهد داشت.

فروش عمده لباس مجلسی زنانه ساتیکا ، بصورت حضوری و غیر حضوری انجام می‌گردد.

شماره تماس مدیر و مشاور فروش 09124166480 جواد پور مقتدر

آدرس کانال پخش ساتیکا 

روش آسان دیگر برای دیدن نمونه کارها :

علاوه بر اینکه ادرس کانال تلگرام و اینستاگرام ساتیکا در سایت قرار دارد شما میتوانید فقط به شماره 09124166480 در واتساپ پیام بدید و در خواست موجودی روزانه نمایید …

امتیاز 1.00 ( 1 رای )



تماس با ساتیکا تماس با امداد آسانسور