پخش عمده و تولیدی لباس زنانه در استان مازندران

پخش عمده و تولیدی لباس زنانه و دخترانه در مازندران

پخش عمده و تولیدی لباس زنانه مازندران

پخش عمده لباس زنانه مازندران

عمده فروشی پوشاک سایتکا با عرضه مستقیم لباس در استان مازندران ، از تولیدی پوشاک و حذف واسطه ها سعی بر ارتباط مستقیم با مغازه داران و بنکداران در سراسر کشور دارد تا با کاهش قیمت ها سود بیشتری برای فروشندگان ایجاد کند.

پوشاک عمده فروش ساتیکا از تهران و انبار تولیدی کرج و ارسال به کل مازندران و شهرهای استان مازندران حتی روستاها به صورت غیر حضوری با تنوع لباس و هر آنچه مربوط به پخش عمده پوشاک است ،از انواع لباس زنانه، لباس بچه‌گانه،لباس زیر و جوراب را با تضمین کیفیت در اختیار تمامی فروشندگان در سراسر کشور قرار می دهد. به راحتی می‌توانید با یک تماس به جمع مشتریان پخش پوشاک عمده ساتیکا بپیوندید و اطلاعات لازم را برای برقراری ارتباط و انجام اولین خرید شما در اختیار بگیرید.

کامل ترین مجموعه پوشاک زنانه را برای فروش عمده به همکاران عزیز در سراسر کشور آماده کرده‌ایم. لباس مجلسی زنانه و لباس اسپورت زنانه ، لباس روزمره زنانه، شلوار زنانه، تیشرت زنانه و انواع لباس و پوشاک زنانه را در یک مجموعه کامل برای شما گرد هم آورده‌ایم.
مجموعه‌ای که هم از لحاظ کیفیت مطلوب هستند و هم باز لحاظ قیمت و تنوع مدل می‌توانند طیف وسیعی از سلیقه‌ها و نیازها رو پوشش دهد. دیگر لازم نیست نگران تامین پوشاک زنانه برای لباس فروشی و بوتیک خود باشید.

شماره تماس و پشتیبانی 24 ساعته در ساتیکا 09124166480 با مدیریت فروش شهاب جواد پور مقتدر 

نمونه کارهای لباس زنانه ما برای ارسال به سراسر استان مازندران


پخش عمده پوشاک ساتیکا از سال 1390 در بازار بزرگ تهران و کرج فعالیت خود را آغاز کرده است. این مرکز پخش پوشاک سال‌هاست که توسط خانواده جوادپور اداره می‌شود و در حال حاضر در خیابان جمهوری و در نقاطع این خیابان با خیابان فلسطین مستقر است. و همچین انبار و تولیدی این مجموعه در شهر کرج میباشد ..
در طول سال‌ها فعالیت مرکز پخش پوشاک ساتیکا تجربه همکاری با تولید کنندگان و واردکنندگان معتبر پوشاک کشور را داشته و توانسته است با تکیه بر تجربه و اعتبار خود مجموعه کاملی از انواع پوشاک را برای عرضه به بوتیک‌ها و فروشندگان لباس سراسر کشور گرد هم بیاورد.
در مجموعه ساتیکا انواع لباس‌ و پوشاک زنانه اعمم از لباس مجلسی رنانه و لباس روزمره زنانه و مانتو زنانه با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب موجود است.

شماره تماس و پشتیبانی 24 ساعته در ساتیکا 09124166480 با مدیریت فروش شهاب جواد پور مقتدر 

نمونه کارهای لباس زنانه ما برای ارسال به سراسر استان مازندران

لباس عمده مازندران | تولیدی پوشاک زنانه مازندران | نصف قیمت بازار مازندران

فروش عمده لباس زنانه در مازندران

مرکز پخش عمده لباس زنانه مازندران

عمده لباس زنانه مازندران | عمده تیشرت زنانه مازندران | پخش عمده پوشاک مازندران

 

امتیاز 3.50 ( 2 رای )



تماس با ساتیکا تماس با امداد آسانسور