تولیدی شال و روسری ارزان قیمت

تولیدی شال و روسری ارزان قیمت

پخش عمده فروشی شال و روسری

تولیدی شال و روسری ساتیکا

امروزه با پیشرفت صنعت نساجی، تولیدیهای زیادی برای عرضه شال و روسری فعالیت می کنند و از جنسهای مختلفی بهره می گیرند یکی از جنسهایی که این تولیدیها برای شال و روسری انتخاب می کنند حریر است که بسیار نازک و شفاف می باشند بنابراین بهترین گزینه برای فصل تابستان است و تحمل گرمای طاقت فرسای تابستان را برای افراد راحت تر می نماید.

این روسریها بسیار سر هستند و مرتب از سر می افتند به همین دلیب برای استفاده روز مره در خیابان مناسب نیستند و بیشتر خانمها از آن برای عروسی و مهمانی استفاده می کنند چرا که بسیار شیک و جذاب هستند.

پارچه حریر دارای انواع مختلفی است که با یکدیگر تفاوت دارند به طور مثال حریر کرشه نرم و لطیف است و ممکن است که نخ کش شود و حریر پارچه نخی بنفش بسیار سر می باشد و خیلی زود چروک می شوند و به دلیل جنس نرمی که دارند نمی شود به صورت مداوم آن را اتو کرد و باید احتیاط کرد و همین امر کاربرد آن را کم کرده است.

بسیاری از افراد اقدام به خرید اینترنتی شال و روسری عمده می کنند و از این کار سود زیادی می برند به همین دلیل افراد زیادی طرفدار این روش خرید هستند در این روش خرید افراد می توانند کاتلوگ محصولات را مشاهده کنند.

پس از بررسی کیفیت و قیمت ارائه شده توسط سایت، سفارشات خود را در حجم عمده ثبت کنند و محصولات پس از این که خریدار وجه انها را پرداخت کرد در اسرع وقت برایشان ارسال می شود.

شماره تماس و پشتیبانی 24 ساعته در ساتیکا 09124166480 با مدیریت فروش شهاب جواد پور مقتدر 

نمونه کارهای لباس زیر زنانه ما برای ارسال به سراسر ایران

خرید عمده شال و روسری زنانه از تولیدی (ارزان و با کیفیت)

امتیاز 3.60 ( 10 رای )



تماس با ساتیکا تماس با امداد آسانسور