بزرگترین پخش عمده لباس زنانه و دخترانه و بچه گانه سراسر ایران

بزرگترین پخش عمده لباس زنانه و دخترانه و بچه گانه سراسر ایران

پخش عمده پوشاک غیر حضوری ساتیکا از سال 1392 در بازار بزرگ تهران و کرج فعالیت خود را آغاز کرده است. این مرکز پخش پوشاک سال‌هاست که توسط خانواده جوادپور اداره می‌شود.

در طول سال‌ها فعالیت مرکز پخش پوشاک ساتیکا تجربه همکاری با تولید کنندگان و واردکنندگان معتبر پوشاک کشور را داشته و توانسته است با تکیه بر تجربه و اعتبار خود مجموعه کاملی از انواع پوشاک را برای عرضه به بوتیک‌ها و فروشندگان لباس سراسر کشور گرد هم بیاورد.

در مجموعه ساتیکا انواع لباس‌ و پوشاک زنانه اعمم از لباس مجلسی رنانه و لباس روزمره زنانه و مانتو زنانه با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب موجود است.

علاوه بر همه این تنوع محصول که در بین کالاهای ساتیکا هست. انواع لباس بچگانه هم در سبد کالای ساتیکا پیش بینی شده تا شما بتوانید به راحتی همه نیازهای مغازه بوتیک یا لباس فروشی خود به راحتی از پخش پوشاک عمده اتیکا خریداری کنید و مجبور نباشید برای تامین سبد خرید خود ساعت‌ها وقت و انرژی خود را صرف کنید.

ما سال‌ها است که در این نصف مشغول به کار هستیم و شرایط نیازهای همکاران خود در سراسر کشور را می‌شناسیم. به همین خاطر از شما دعوت می‌کنیم که با خیال راحت با واحد فروش تماس بگیرید و مطمئن باشید که شرایط شروع همکاری به سادگی برای شما فراهم خواهد شد.

شماره تماس مدیر فروش 09124166480 جواد پور مقتدر

آدرس کانال پخش ساتیکا 

امتیاز 2.80 ( 5 رای )



تماس با ساتیکا تماس با امداد آسانسور